Post by mkumofecsourdo on Mar 16, 2022 4:13:34 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ 8 Ball Pool ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ 8 Ball Pool IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka spel (oändliga nycklar) ▞▞▞
▞▞▞ 8 Ball Pool 2022 version ▞▞▞
8 Ball Pool Спортивні jbps
Jag älskar det här spelet.
Jag upptäcker några brister i spelet. Ibland mitt i ett spel kommer det att säga att motståndaren vann eller så har jag märkt att jag hade ett X antal mynt och sedan när jag klickar på något som inbjudningar eller leaderboard och sedan kommer tillbaka till halva mängden mynt. Jag älskar det här spelet. Jag kommer att fortsätta leka med förhoppningarna att detta löser sig.
Jag kommer inte ihåg när jag började spela det här spelet men jag minns att jag älskade att spela det men på sistone har det slutat ur spelet och min skärm blir svart!
fler gratis mynt
Utan tvekan det bästa biljardspelet som finns, ett förslag som jag skulle rekommendera och älskar att se är alternativet att hoppa och Massè köbollen.
Är det en bugg eller vad? Jag spelar det här spelet varje gång för att vara säker på att jag får plats nummer 1 i veckoutmaningen. Men det hände mig alltid att mina vinster inte ökade ens jag vann matchen! De överträffade lätt mina vinster! Och dina annonser är så irriterande!
Det är ett fint spel
Hej jag heter leo och jag är bög
UPPDATERAD: Annonserna och popup-fönsterna är FRUKTANSVÄRDA. Jag kan inte fatta hur mycket pengar de försöker ta ur dig. Ständiga annonser för signaler och upplåsbara. Vissa saker kostar 50 spänn eller mer! Proffsmedlemskap är $8 per vecka, "poolpass" (för fler upplåsbara mynt och "kontanter") kostar $10 och varar bara i ett par veckor tills nästa sak börjar... Sedan finns det en popup som avbryter varje skott du gör , säger åt dig att uppdatera appen - jag förlorade MÅNGA mynt på grund av detta! Jag är helt äcklad!
överlag roligt, enkelt men ändå utmanande tack vare "PVP"-läget mycket beroendeframkallande
Det är fejk varje låda och snurr
Jävla fitt spel inte kan gå och knulla era morsor
Helt okej spel
På mitt andra tillbehör fick jag gratis tjuv på min andra fick jag inget, det här suger
Roligt spel, men det buggar hela tiden så det gör att spelet suger k*k. Tycker det är synd att det buggar, men bugget är konstant och man blir bara arg. Ville bara säga det innan nån installerar det.
Det här spelet var superkul, mycket interaktion med andra spelare. Jag skulle vara gladare om de inte hade en algoritm som fångar upp dina köp och sedan ställer dig mot spelare som överträffar din skicklighetsnivå tills du måste spendera mer pengar. Och den dumma spargrisen är löjligt dyr.
Brukade älska det här spelet, hade alltid högsta poäng och förblev obesegrade. Första plats på quickfire för alltid. Tror att jag fortfarande är på min gamla fb. Nu pågår det fusk. Mynt tas, gå till 8-bollen och den slår av ditt sikte närhelst du siktar rätt eller du gör rätt skott och det står att du slår fel boll utan någon annan boll än 8-bollen. Något fel på vissa spel. Även turneringar. Får mig att låta som en hård förlorare. Andra har också sagt detsamma. Ganska bs.
Upprörande mängd artificiellt genererade repor...mest på alla kraft- och backspin och svarta bollskott.....en person kunde inte repa så mycket i verkligheten med slutna ögon.
Widh Facebook-inloggning. Widhout ta bort och installera varje gång .play crasch at uppdate Every time.
Inte så bra
Akta sig! Det här spelet är ett falskt spel som hjälper indonesiska och indiska spelare att vinna oavsett hur dåligt de spelar.
det laggar väldigt mycket på min s3:a, måste låsa och låsa upp i bland mitt i ett spel:/
Jag brukade älska det här spelet, jag hade ett saldo i poolmynt på 4 miljoner och sedan bestämde jag mig för att uppdatera appen för en bättre spelupplevelse. Den uppdaterade versionen gav mig ett myntsaldo på 21 000 och jag har inte fått mina mynt. Den nya uppdateringen har många tekniska problem som gör det omöjligt att njuta av detta spel. Vad är poängen med en uppgraderad version när allt den nya versionen har att erbjuda är frustration och obehaglig spelupplevelse?👎
Jag tycker att dehär spelet är så roligt
8 Ball Pool Esportes koxf
Jag har spelat ▶️, tidigare och det fungerar 💪 ganska bra 👍, även om jag måste säga 🤔 tack 😊 för att du skapade ett virtuellt spel 🎮, det gör det säkert 💓 🪘, beat, smokey, pool, halls, and or bar, rum.
Det hela är riggat. Utvecklarna sätter skräddarsydda ais för att få dig att förlora din valuta så att du tvingas köpa mer. Jag rekommenderar bara det här spelet om du vill spela med vänner eftersom "folk online" är riggat.
Drop Number : Neon 2048 Hjernetrim ite
Bara tur
"Chatten", och Snurrhjulet vinner man alltid förlite på...o därför en 3:a om det här hade varit fixat skulle det vara mycket mycket bättre och det skulle vara en 5:a istället för 3:a utan snack. NU ändrar jag igen på grund av att den kraschar på min tur hela tiden blir bara sämre och sämre... sugerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
svårt med tusceni intetsägande
Jag spelade en turnering och blev stött efter varje slag för "dags att uppdatera" meddelanden. Vänligen bygg så att det inte avbryter livespel. Jag förlorade BTW.
Jag älskar att plåta det här spelet, men under de senaste dagarna har det börjat avbryta varje skott av mig under en turnering med ett uppdateringsmeddelande som jag inte har något annat val än att klicka på uppdatera det och öppnar sedan play store men det finns ingen tillgänglig uppdatering. kommer ut ur lekbutiken och det återupptar mitt skott. Efter 3 eller 4 gånger att ha gjort detta kastas jag ut ur turneringen och jag förlorar mina pengar. Jag har förlorat över 20 000 mynt på grund av detta! Väldigt frustrerande!
Först trodde jag att 8-bollars pool var korrekt och rätt på punkt. Men jag märkte tre olika gånger när jag spelade. Tiden gick fortare än vanligt, och pinnen vacklade för att röra sig. Väldigt upprörande när man satsar stort på ett spel så händer det helt plötsligt något sådant.8 Ball Pool är inte som att spela det riktiga spelet, men det är roligt när du satsar lite och du är uttråkad.
Titta, spelet är bra, men det ber mig att uppdatera det varannan dag MITT I EN MATCH, och får mig att avsluta spelet eftersom jag inte kan spela medan det uppdateras men när jag går till google play för att uppdatera det finns det ingen uppdatering tillgänglig?!?!!? Kom igen, fixa den här buggen, jag har förlorat alldeles för många matcher på grund av detta. Förutom det är allt bra.
Det här spelet är bra och fantastiskt och det är svårt och det har många alternativ att spela det är därför jag gav det 5 stjärnor det har möjlighet att spela med vänner och familj
Det här spelet är en bluff!
Jag är glad att kunna meddela att från och med den första av året 2022 kommer jag att avinstallera det här spelet för alltid. Jag har spelat i över 5 år och har spenderat en giltig summa pengar, men inte mer. Jag kan inte ta mig igenom en match utan att spelet misslyckas och saktar ner till slow motion. Det finns för många annonser som dyker upp mitt under spelandet och om du inte är försiktig kommer du att råka träffa den. Länka inte ditt kreditkort automatiskt till köp. De har blivit väldigt lömska. Adjö och🖕👆🤬
Roligt spel när det fungerar. Har nyligen börjat krascha ofta men börjar bli mer stabil.
Hej. Jag har spelat spelet i några år nu. Men i denna nya uppdatering den här veckan och förra veckans ligaintäkter uppdateras inte i enlighet med vinsterna. Min medlem i min klubb bekräftade samma problem. Budgivning med höga mynt uppdateras inte. Fixa detta tack eftersom det förstör ligans positioner
Mmm
Älskar spelet. Det är det bästa. Men! Under spelets gång blir jag avbruten av påminnelser om att uppdatera. Jag skulle uppdatera men var? Kan någon visa vägen? 😄 Jag skulle vara väldigt tacksam. Brad
Något har hänt med beröringsområdet. När man pekar eller väljer kraft gör det tvärtom. Vänligen uppdatera, nu är spelet ospelbart.
Jag gillar att spela det här spelet men om en person går för att spela en annan motståndare och två matcher samtidigt även om det är din tur får du att vänta på att de ska komma tillbaka om det är din tur bör du kunna fortsätta spela och bara behöva vänta när det är motståndarens tur, ni måste fixa så att vi väntar när det är vår tur att spela
För många fuskare 👎 och lvl 46 vs lvl 100 är inte rädsla 👎👎
Bra spel för att fördriva tid men skulle inte bry dig om att spendera några pengar på minispelen eftersom det bara ger dig den lägsta möjliga saken på brädet varje gång
Beroendespel, riktig fysik, smidigt spelande även på mitt tesla-kylskåp !! Tack miniclip-teamet, fortsätt så, heja !!