Post by mkumofecsourdo on Mar 16, 2022 4:10:32 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Apprendre le français avec TV5MONDE ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Apprendre le français avec TV5MONDE IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode for at øge penge ▞▞▞
▞▞▞ Apprendre le français avec TV5MONDE 2022 version ▞▞▞
Alle ting i denne app er meget gode
Arbejder på at opbygge lydforståelse, den sværeste del af at lære et sprog.
En meget venlig app. Jeg anbefaler det mere til mellemliggende og begyndere tæt på internat niveau. Hele appen er på fransk eller engelsk, og det hjælper dig meget med at forstå naturlig oversættelse i dit hoved. Fremragende app med videoer, dialoger og spørgsmål.
Amazing Wizards Strateške igre sze
Fremragende læringsressource. Mindre kritik er manglende opdatering af nyhedsbegivenheder.
Videoen indlæses ikke
Fantastisk app. Meget let at lære, meget interaktiv og du kan lære fransk kultur samtidigt.
godt
Meget god app. Gør det venligst muligt at indlæse en video/medie én gang, tillad den at afspille igen (jeg håber du forstår, at det som begynder tager mig flere tid at forstå noget) uden at gendownloade hver gang. Det bruger meget data.
Apprendre le français avec TV5MONDE Utbildning apt
Meget godt. Jeg håber at kunne forbedre min forståelse og min tale for at udøve mit sind og for at rejse i Frankrig
meget nyttigt og praktisk
JEG VIL LÆRE FRANSK FRA BEGINNEN
Har lavet øvelserne på den bærbare computer og er lige begyndt at bruge appen. Skærmen er lille til at se, men bortset fra det er den genial. Meget udfordrende og masser af masser af øvelser. Niveauprøven er også fantastisk. Det tog mig 3 måneder at komme til B1 fra B2.
I en encore quelques bugs, comme en général une bonne ansøgning.
Det er en virkelig nyttig app. Det hjalp mig så meget at forbedre mit fransk
Det er godt, men når jeg prøver at tage det andet emne, står der, at det vil være tilgængeligt indtil næste år; nogle siger endda, at det vil være tilgængeligt indtil 2023 eller 2029.
Interessant og rigt indhold, ikke kun for at lære fransk, men også for at blive fortrolig med fransk kultur
Jeg elsker denne app. Tak til Tv5monde. Tak beaucoup.
Fantastisk app til dem, der ønsker at lære akademisk
Fantastisk app. Aktiviteterne er sjove og meget informative. Jeg nyder appen meget.
Fremragende app. Meget nyttig til at lytte og lære nyt ordforråd
Så godt at lære fransk på en innovativ måde. Anbefal det.
fremragende meget let at følge, og jeg kan godt lide den daglige sprogtilgang tak
Fantastisk værktøj til at forbedre og øve fransk.
Tak beaucoup. Tak for denne nyttige app. Dette er meget nyttigt for min fransklæring.
Ingen lyd på videoer. Ret det venligst.
Kun lige startet, men det ser ud til, at det vil være meget nyttigt. Jeg kan dog ikke oprette en profil. Problem med gyldig e-mailadresse!
God men hård taskmaster og quizzer nogle gange svære at forstå.
Hvorfor kan jeg lytte til videoerne og læse transskriptionen på samme tid? Det var skønheden ved 7 Jour Sur La Planete-appen, som du stoppede. Forkert træk. Venligst ret!!!
Det hjælper dig faktisk med at forstå bedre måden, du taler på, og du får også mere at vide om visse emner, jeg kan varmt anbefale
خيبتو. املي فغيمو دوماج قالك واجب منزلي. من نيتكم 🙂
Hvis du kunne inkludere undertekster i videoerne, ville det være fantastisk.
Apprendre le français avec TV5MONDE Pendidikan pan
Jeg ville ønske, jeg kendte denne app før! Det er en fantastisk app, oven i købet er den gratis!
Fantastisk indtil videre! Jeg kan ikke tro, det er gratis. Øvelserne er lige hvad jeg ledte efter for at øve min mundtlige forståelse. Appen er lidt fejlagtig ved ikke at afspille et par videoer, men hvis jeg vælger en anden video, fungerer det generelt.